duminică, 23 decembrie 2012

Vanilie sau ciocolată?

În casă se simte mirosul de vanilie amestecat cu parfumul de miere încălzită. Pe un raft, ciocolata îşi aşteaptă bucata de portocală. 
Am preparat din nou acel French Kiss pentru a te răsfăţa. Într-o ceaşcă de cafea am pus puţin sirop de vanilie şi de caramel. Laptele fierbinte l-am adăugat cu grijă şi am ornat cu frişcă. Am strecurat o bucată din ciocolata rămasă singură în staniol. 
Totul este pregătit. Am comutat pe Radio Romantic şi ultimele acorduri cu muzică de Crăciun îmi aduc momente de bucurie. Un dans de seară se rătăceşte printre visele de iarnă.

Vanilie sau ciocolată? Te întreabă femeia de 40 de ani. Şi tu îi răspunzi!

Femeia de 40 de ani este o femeie de ciocolată care nu se topeşte la prima atingere ! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu