duminică, 16 decembrie 2012

Citind despre iubire, o trăim !

În jurnalul nostru lăsăm foi albe pentru cele 12 luni pe an în care trăim iubirea, pentru cele 4 anotimpuri în care simţim iubirea. Ne uităm la ceas şi numărăm secundele în care ţinem iubirea în palmă, de frică să nu se piardă între alte sentimente contradictorii.

Povestea lor începe aşa...povestea noastră rămâne nescrisă !

 „10 aprilie…” Strângeam în mână talismanul. Il strângeam atât de tare, încât simţeam fiecare literă cum îmi săruta palma. Căutam armonia cu ochii închişi. Am făcut primul pas şi m-am trezit, privind talismanul din palmă. Era o carte deschisă spre lumea iubirii. Am uitat… aseară am fost prea obosită şi am adormit în fotoliul din librărie. Personajele m-au întâmpinat bucuroase şi mi-au povestit vieţile lor. Le îndrăgeam, pentru că mă regăseam în durere, iubire, bucurie, tristeţe şi le-am cunoscut atât de bine, încât mi-au lăsat un talisman în palmă, să mă ocrotească.
Pe masă era numărul ei de telefon.
- Alo….Emma! Ştiai? Cărţile se nasc pentru a fi atinse, iar eu…ating usor talismanul. De câte ori vom simţi că iubirea e profundă, sunt sigură că Paola Calvetti va fi acolo să ne ajute!

 Aici e booktrailer-ul!  Cartea pe care o vom citi împreună, într-o zi ! ...Librăria iubirii- Paola Calvetti

Femeia la 40 de ani citeşte despre iubire, cu voce tare !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu