vineri, 11 ianuarie 2013

Intre albastru si verde pictez cu galben

Am avut parte de zile colorate, anul trecut. 
Unele au fost roz, altele rosii, insa cele mai frumoase s-au imbracat in culoarea acelui colier lucrat de africani, in Germania. 
Numele este unul pretentios: Rain Dance si ma duce cu gandul la o ploaie de vara si un dans pe strada, alaturi de micutii artizani.
Mi-a fost dor de frunzele toamnei si de fulgii de zapada.

De aceea...
Astăzi m-am oprit şi am desenat.
M-am jucat cu verde si albastru curat,
Am întins un roşu puternic pe hârtie
Şi am primit zâmbete, o mie.

Am găsit un galben pretenţios
Să-mi spună cuvinte fără rost.
Şi am aruncat culoarea violet
Să te strâng încet la piept.

Am contopit un cenuşiu fierbinte
Să-mi scot culorile din minte.
Şi-am căutat în călimară,
Cum ploaia bate-n geam afară.

Astăzi m-am oprit şi te-am desenat,
Cu mult alb, imaculat.

Femeia la 40 de ani danseaza cu gandul la ploaia de vara, printre frunze si fulgi de zapada.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu